Gracz- w teorii gier uczestnik gry, najczęściej mężczyzna w wieku 12-17 lat. Tak przedstawia się podstawowy stereotyp osoby, pasjonującej się grami. Dokładnie ta grupa jest głównym targetem firm takich jak Sony, Microsoft, Nintendo. Z każdym jednak kolejnym rokiem, synonim słowa Gracz, zmienia się. Coraz więcej osób powyżej lat 20-tu i więcej, fascynuje się światem elektronicznej rozrywki. Mało tego tą formą zabawy interesuje się coraz więcej przedstawicielek płci pięknej. Wspomniane firmy, muszą dostosowywać swoje produkty, do nowej grupy docelowej. Czy dzięki temu „dorośli” gracze będą otrzymywać bardziej dopracowane produkty ( gry)? Patrząc na trend dopasowywania nowych tytułów dla niedzielnych graczy, jest to bardzo wątpliwe. Cieszy jednak fakt, że zmienia się stereotyp gracza, którego zawsze uważało się, że jest to dziecko, lub osoba nienormalna. Grające kobiety, są również zbawieniem dla wielu mężczyzn, którzy szukają takich partnerek.
Źródło:N4G
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz